Kaligrafija za početnike: Sve što trebate znati
11.10.2024
Kaligrafija je drevna umjetnost lijepog pisanja koja je danas sve popularnija, kako među umjetnicima,...
Name | Purpose | Expiration |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 year |
__zlcmid | This Cookie is used to store the visitor’s identity across visits and the visitor’s preference to disable our live chat feature. | 1 year |
__cfruid | This cookie is a part of the services provided by Cloudflare - Including load-balancing, deliverance of website content and serving DNS connection for website operators. | session |
_auth | Ensures visitor browsing-security by preventing cross-site request forgery. This cookie is essential for the security of the website and visitor. | 1 year |
csrftoken | Helps prevent Cross-Site Request Forgery (CSRF) attacks. | 1 year |
PHPSESSID | Preserves user session state across page requests. | session |
rc::a | This cookie is used to distinguish between humans and bots. This is beneficial for the website, in order to make valid reports on the use of their website. | persistent |
rc::c | This cookie is used to distinguish between humans and bots. | session |
AWSALBCORS | Registers which server-cluster is serving the visitor. This is used in context with load balancing, in order to optimize user experience. | 6 days |
18plus_allow_access# | unknown | |
18plus_cat# | unknown | |
bs_slide_menu | unknown | |
left_menu | unknown |
Nazvao/la sam navedeni broj i nitko se nije javio.
Molimo Vas da nazovete u terminu predviđenom za korisničku liniju 01 800 0209, a to je radnim danom od 8 do 15.30 sati. Ako se tijekom tog vremena nitko nije javio, pokušajte ponovno nazvati ili napišite e-mail. U slučaju nezadovoljstva, možete kontaktirati upravitelja ARTMIE, spol. doo putem e-mail manager@artmie.sk .
Na moj e-mail nije odgovoreno u roku od 48 sati, u čemu je problem?
Ukoliko se radi o hitnom problemu, preporučamo da nas kontaktirate telefonom na broj naveden na našoj web stranici. Na taj način možemo brže odgovoriti na vaše zahtjeve.
Ako nisam zadovoljan uslugama Centra za korisničku podršku, kome se trebam obratiti?
U tom slučaju obratite se upravitelju tvrtke ARTMIE, spol. s.r.o. putem e-mail manager@artmie.sk.
Kako trebam postupiti ako želim reklamirati robu?
U takvoj situaciji trebate nas kontaktirati e-mailom na info@artmie.hr ili putem kontakt forme na web stranici. Naknadno, možete do max. u roku od 48 sati kontaktirat će Vas djelatnik Službe za korisnike kako bi Vas obavijestio o daljnjem postupku reklamacije robe.
Što trebam učiniti ako dobijem oštećenu robu?
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti da li je transportna ambalaža oštećena. Ukoliko je roba oštećena tijekom transporta, potrebno je reklamirati na danu usluga prijevoza.Samo u tom slučaju će Vam biti priznat zahtjev za robu.
U slučaju povrata ili zamjene robe, molimo da pošiljke pošaljete na adresu: "ARTMIE DPD vraćen paket, Slatinska ulica 7, Sesvete 10360".
11.12.2024
Origami je umjetnost koja spaja kreativnost, strpljenje i preciznost. Ova tehnika savijanja papira omogućava...
05.12.2024
Želite nacrtati mačku, ali ne znate odakle početi? Danas ćemo vas voditi kroz sve korake. Lakše je nego...
14.10.2024
Uljane boje su jedne od najkorištenijih boja kada je u pitanju slikanje, posebno slikanje na platnu....
11.10.2024
Kaligrafija je drevna umjetnost lijepog pisanja koja je danas sve popularnija, kako među umjetnicima,...
Created by the system www.fast-webshop.com