Stranice za bojanje za opuštanje za odrasle - samo isprintajte i slikajte!
12.06.2023
I mi, odrasli, ponekad trebamo dobar odmor. Može se raditi u vrtu, dobrom filmu, knjizi ili antistres...
Što trebam učiniti ako dobijem oštećenu robu?
Kupac je dužan provjeriti paket prije preuzimanja. Ako je oštećen, vratite ga kuriru ili napišite prijavu oštećenja i kontaktirajte nas. Ukoliko pakiranje nije oštećeno, ali ste otkrili da je roba oštećena nakon raspakiranja, kontaktirajte nas putem e-maila. Ukratko opišite što se dogodilo u njemu i mi ćemo zamijeniti robu za vas.
Ako želim vratiti robu, kako trebam postupiti i pod kojim uvjetima to mogu učiniti?
Kupac ima mogućnost vratiti kupljenu robu u roku od 14 dana od dana primitka robe bez navođenja razloga. Povrat robe mora se izvršiti pisanim putem, putem obrasca za obradu vraćene robe. Roba mora biti poslana na adresu prodavatelja u roku od 100 dana od kupnje na trošak i odgovornost kupca. Troškove dostave za povrat proizvoda snosi kupac.
Što ako dobijem drugačiji proizvod od onoga koji sam naručio?
Kontaktirajte nas e-mailom na info@artmie.hr , s brojem proizvoda naručene robe ili također s brojem računa. Ukratko nam opišite proizvod tj. naziv, volumen, težinu, veličinu i broj proizvoda. Zatim ćemo zamijeniti robu umjesto vas.
Želim zamijeniti robu, kako da postupim?
U tom slučaju trebate nas kontaktirati e-mailom na info@artmie.hr ili putem kontakt forme na web stranici. Naknadno, možete do max. Djelatnik Službe za korisnike kontaktirat će vas u roku od 48 sati kako bi vam objasnio daljnji postupak povrata. Kupac snosi troškove dostave prilikom zamjene proizvoda na adresu prodavatelja, uključujući i slanje nove robe.
U slučaju povrata ili zamjene robe, molimo da pošiljke pošaljete na adresu: "ARTMIE DPD vraćen paket, Slatinska ulica 7, Sesvete 10360."
Ako mi se proizvod ne svidi, hoćete li mi vratiti novac?
Ako vam se roba ne svidi nakon isporuke, možete nam je vratiti u roku od 100 dana od isporuke. Međutim, roba ne smije biti oštećena. Nakon što je roba isporučena, uplata će vam biti vraćena. Međutim, prema važećem zakonu, ne nadoknađujemo poštarinu.
Ako želim zamijeniti umjetnički pribor, moram li platiti poštarinu?
Prilikom zamjene robe kupac plaća troškove slanja prilikom preuzimanja robe od strane dostavljača, kao i poštarinu prilikom slanja nove robe.
16.09.2024
Želite li nacrtati zeca, ali vam je teško započeti? U ovom vodiču ćemo vam pokazati kako na brz i jednostavan...
14.06.2023
Ako želite odabrati prave akrilne boje za svoje umjetničko djelo, morate uzeti u obzir nekoliko čimbenika....
13.06.2023
Ručno rađene kutije za sapun lijep su i praktičan ukras koji možete koristiti i kao originalan poklon....
12.06.2023
I mi, odrasli, ponekad trebamo dobar odmor. Može se raditi u vrtu, dobrom filmu, knjizi ili antistres...
Created by the system www.fast-webshop.com